Jumlah Paparan Halaman

Facebook like

Jom Like dan Share Fb Coach VB437

Powered By Blogger

Dr Auto ILPKL

Dr Auto ILPKL
Pulzar Oil at Dr Auto ILPKL

O2O Member

020 Member

Jom Jadi Usahawan! (KLIK LOGO)

Jom Jadi Usahawan! (KLIK LOGO)
CNI Business Owner (Klik Logo)

CNI Life Enzym - Tiada Enzym Tiada Kehidupan



Apa itu enzim?
  • Enzim adalah sejenis protein yang terdiri daripada asid amino.


  • Enzim memainkan peranan penting dalam mengoptimumkan proses penghadaman, dan penyerapan nutrien, di samping mengekalkan fungsi pelbagai sel yang mustahak untuk kesihatan dan panjang umur.




CNI Well3 Life Food




Manfaat Life Enzym:

   Mengawalatur Fungsi Dalaman Tubuh Badan
  • Mengawalatur Fungsi Dalaman Tubuh Badan Enzim boleh mengimbangkan pH darah supaya cenderung beralkali lemah, menjaga persekitarandalaman badan, meningkatkan daya ketahanan badan serta mengekalkan keseimbangan tubuh badan secara menyeluruh.

      
    Anti Radang
  • Radang berlaku apabila sel-sel yang tercedera dijangkiti bakteria. Enzim akan merangsang dan meningkatkan fungsi sel-sel darah putih untuk memulihkan sel-sel yang tercedera.
     
    Nyahtoksin
  • Menyahtoksin adalah fungsi enzim yang terpenting. Enzim mampu menyingkirkan sisa toksin dalam badan, menguraikan nanah dan kotoran (toksin) pada luka atau salur darah untuk disingkirkan dari badan melalui organ penyahtoksin. Dengan itu, badan akan kembali normal dan bebas daripada ancaman radikal bebas.

     Kuasa penguraian
  • Menguraikan nutrien bermolekul besar dan kompleks kepada bentuk yang lebih ringkas supaya mudah diserap dan digunakan oleh sel-sel badan. Ia memastikan kelancaran sistem penghadaman dan keupayaan penyerapan tubuh badan.

     Membersihkan darah
  • Enzim berperanan melambatkan tempoh pengoksidaan kolesterol untuk mengelakkan pengumpulan kolesterol pada dinding saluran darah, menguraikan asid urik, lemak serta mencegah trombosis bagi melancarkan peredaran darah.

     Kuasa membina sel-sel baru
  • Enzim boleh meningkatkan kadar metabolisme dan membina sel-sel baru, pada masa yang sama ia juga menyembuh dan menyegarkan semula sel-sel rosak.


The Amazing Life Enzyme 







Adakah anda sesihat yang disangka?

Seiring dengan pembangunan pesat industri dan perdagangan, masyarakat bandar cenderung bekerja lebih masa, makan makanan segera, tidur lewat malam, dan kurang bersenam

Restauran dan gerai yang menjual makanan segera ada di mana-mana dan boleh dikatakan punca utama masalah obesiti. Apabila kita makan terlalu banyak lemak, dan gula ia akan mencetus ketidakseimbangan nutrisi jangka panjang. Lama-kelamaan ia
akan menyebabkan tiga masalah kesihatan utama: hiperlipidemia, paras gula darah tinggi,dan tekanan darah tinggi. 

Di samping itu, disebabkan jalinan kompleks ketidakseimbangan
pemakanan dan zat, masalah-masalah kesihatan lain seperti ketakcernaan, kesihatan minda yang lemah, dan masalah sistem peredaran akan timbul.

Jangan terkeliru bahawa hanya orang yang gemuk akan mengalami tiga masalah kesihatan utama tersebut. Sesiapa sahaja yang kurang pemakanan harian yang sihat, dan senaman yang tetap berada dalam risiko, termasuk orang kurus dan muda-mudi yang gemar makanan segera, ayam goreng, dan minuman bergas.

Masyarakat sekarang biasa hidup dalam tekanan dari pelbagai faktor seperti kewangan, kerja atau hubungan peribadi. Pendedahan jangka panjang kepada stres boleh menyebabkan jantung berdebar, sesak dada, kesukaran pernafasan, sakit kepala, kerengsaan, mual dan sebagainya. Ramai yang menyangka masalah akan reda selepas tidur. 

Jika anda membiarkan simptom ini berlarutan, ia boleh mengganggu sistem imun, sistem endokrin, dan menimbulkan risiko penyakit kronik.

Banyak masalah kesihatan adalah berkaitan dengan ketidakseimbangan zat, stres jangka panjang, kurang bersenam, dan gaya hidup tidak teratur. Anda mungkin masih muda dan menyangkal hal ini, tetapi apabila umur semakin meningkat dan anda mula sedar, penyakit-penyakit yang tersembunyi ini mungkin telah ada di dalam badan. Oleh itu, jika anda mahu sentiasa sihat, pencegahan adalah lebih baik daripada merawat.

Rahsia kekal sihat adalah suplemen enzim.














Well3 Life Enzyme 15s

RM 92.20 (Tidak Termasuk Belanja Pos)


Untuk tempahan sila klik!

Well3 Life Enzyme 30s

RM 181.20 (Tidak Termasuk Belanja Pos)

Untuk tempahan sila klik!

https://orderlifeenzym.wasap.my


Well3 Life Enzyme 4 x 30s

RM 690.00 (Tidak Termasuk Belanja Pos)


Untuk tempahan sila klik!

https://orderlifeenzym.wasap.my


CNI Well3 Life Enzyme 

Demonstrasi Penguraian Toksin




CNI Well3 Life Enzyme 

Demonstrasi Penguraian Lemak




CNI Well3 Life Enzyme Testimoni 

(Ismail B Othman)




CNI Well3 Life Enzyme Testimoni 

(Yacob Kabib)





Untuk tempahan sila klik!

https://orderlifeenzym.wasap.my






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Well3 Tongkat Ali Capsule

Well3 Tongkat Ali Capsule RM 104.00 Kapsul Tongkat Ali diperbuat daripada akar Tongkat Ali yang berkualiti tinggi, diperolehi darip...