Jumlah Paparan Halaman

Facebook like

Jom Like dan Share Fb Coach VB437

Powered By Blogger

Dr Auto ILPKL

Dr Auto ILPKL
Pulzar Oil at Dr Auto ILPKL

O2O Member

020 Member

Jom Jadi Usahawan! (KLIK LOGO)

Jom Jadi Usahawan! (KLIK LOGO)
CNI Business Owner (Klik Logo)

Prinsip Asas Sistem Replikasi - Sikap Positif




Prinsip Asas Sistem Replikasi: 
Kepimpinan Berkarisma

Tekun & Rendah Diri
Sebagai pemimpin, anda mesti tekun,dan merendah diri. Anda perlu ingatkandiri bahawa kejayaan anda hari inibukan sahaja disebabkan usaha andaseorang, tetapi juga kejayaan usahasetiap orang. Jangan menyombong diri!



Profesional & Cekal
Pelajari dan kuasai empat kemahiranasas, cipta kejayaan, gunakan keberhasilandan kejayaan untuk mendorong organisasi,replikasi model kejayaan itu, dan berusahabersungguh-sungguh!

Semangat Keusahawanan
Sayangi pasukan anda, bantu danprihatin terhadap mereka dari hatiyang ikhlas, sayangi diri anda; sayangipasukan anda lebih lagi.

Bersyukur
Kesyukuran akan membawa kejayaan,dan memudahkan kerja; mengadu dombamembawa kegagalan, dan menyukarkan kerja.Berterima kasih kepada orang di sekelilinganda, dan anda akan dapati lebih ramai orangakan sudi mengikuti perjuangan anda untukmenjana kekayaan!

Kesedaran dan Keikhlasan
Seorang pemimpin yang ikhlasakan dapat mencetus semangatpasukan, merangsang potensipasukan, dan memimpin denganyakin, dan beretika bukan secaramenindas atau mencela, demimemupuk perpaduan organisasi,dan semangat peribadi.



  • Suka perniagaan jualan langsung, cintai kerjaya anda. Walau betapa sukar cabaran yang dihadapi, anda boleh berjaya jika tekad berusaha untuk mencapai impian, dan berdedikasi terhadap kerjaya membina rangkaian serta mengurus ahli organisasi yang berbakat – iaitu individu-individu yang menyukai pekerjaan mereka.

  • Dalam menceburi bidang jualan langsung, anda perlu ada sikap optimistik, dan positif kerana ia akan memberi anda lebih kekuatan untuk menghadapi cubaan, mendorong anda, di samping membekalkan keberanian mengharungi kesusahan dan rintangan. Sebaliknya, sikap negatif akan membuatkan anda ragu-ragu, dan menyekat kemajuan anda.

  • Sikap positif adalah asas keusahawanan cemerlang.

https://www.cni.my/15559112/o2o



https://www.cni.my/15559112/o2o



https://www.cni.my/15559112/o2o





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Well3 Tongkat Ali Capsule

Well3 Tongkat Ali Capsule RM 104.00 Kapsul Tongkat Ali diperbuat daripada akar Tongkat Ali yang berkualiti tinggi, diperolehi darip...