Menurut Dr Philip Kotler (http://www.kotlermarketing.com/phil_questions.shtml) diantara kesilapan terbesar sesebuah syarikat ialah meletakkan tugasan pemasaran hanya kepada satu kumpulan tertentu sahaja. Walaupun kaedah ini mempunyai kebaikan iaitu semua tenaga pakar boleh dikumpulkan dalam satu pasukan untuk membuat promosi, ia mempunyai kelemahan kerana pemasaran tidak hanya terhad pada promosi sahaja sebaliknya pemasaran bermula sebaik sahaja produk dihasilkan, dibungkus, diedarkan dan perkhidmatan selepas jualan. Pemasaran perlu melibatkan semua orang di dalam sesebuah organisasi.
Blog ini dibina untuk berkongsi maklumat berkaitan ilmu pemasaran digital.Untuk mengikuti kursus pemasaran digital secara PERCUMA sila layari http://bit.ly/eUsahawanILPKL, Like dan Share Facebook Page eUsahawanILPKL untuk mendapatkan perkongsian ilmu secara berterusan In Shaa ALLAH. https://ilmuemas2020.com/
Jumlah Paparan Halaman
Facebook like
Jom Like dan Share Fb Coach VB437
- Laman utama
- Kuasai Perniagaan Internet (Siri 1)
- Kuasai Perniagaan Internet (Siri 2)
- Kuasai Perniagaan Internet (Siri 3)
- Kuasai Formula Perniagaan
- Buat Duit dengan Dropship
- Memulakan Bisnes Sendiri: Edisi Kemas Kini
- Muat turun eBuku
- eUsahawan Resource Centre
- Dr Auto ILPKL Resource Centre
- Weebly Tutorial
- Mengenai saya
O2O Member
020 Member
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
Well3 Tongkat Ali Capsule
Well3 Tongkat Ali Capsule RM 104.00 Kapsul Tongkat Ali diperbuat daripada akar Tongkat Ali yang berkualiti tinggi, diperolehi darip...
-
Analisis SWOT digunakan untuk menghasilkan sebuah pelan pemasaran yang mengambil kira kekuatan dan kelemahan sesebuah perniagaan serta pelua...
-
WhatsApp Business ialah aplikasi WhatsApp yang memberi fokus kepada keperluaan pernigaan kecil dan sederhana (PKS). WhatsApp Business dile...
-
Posting jualan (copywriting) ialah tulisan yang digunakan untuk memperkenalkan konsep, perniagaan, pendapat atau individu. Posting jualan ...
Tiada ulasan:
Catat Ulasan