Jumlah Paparan Halaman

Facebook like

Jom Like dan Share Fb Coach VB437

Powered By Blogger

Dr Auto ILPKL

Dr Auto ILPKL
Pulzar Oil at Dr Auto ILPKL

O2O Member

020 Member

Jom Jadi Usahawan! (KLIK LOGO)

Jom Jadi Usahawan! (KLIK LOGO)
CNI Business Owner (Klik Logo)

Well3 Tongkat Ali Capsule

Well3 Tongkat Ali Capsule

RM 104.00

Kapsul Tongkat Ali diperbuat daripada akar Tongkat Ali yang berkualiti tinggi, diperolehi daripada kawasan tanah tinggi yang bebas pencemaran. 



Produk ini diproses oleh kilang yang diiktiraf bertaraf GMP menggunakan teknik beku kering, dan dinyahjangkit dengan sinar gamma bagi memelihara bahan aktif produk ini. 





Kesan rangsangan Tongkat Ali boleh dilihat daripada peningkatan tahap hormon testosteron selepas pengambilan ekstrak Tongkat Ali.




Apakah hormon?

Hormon adalah molekul yang dihasilkan oleh kelenjar dan memasuki peredaran darah untuk mempengaruhi tubuh badan kita sama ada secara fizikal atau mental mengikut kepada jenis hormon yang dihasilkan oleh kelenjar-kelenjar tertentu. 




Terdapat beratus-ratus hormon dalam badan manusia, tetapi 9 hormon adalah penting dalam perkembangan seorang manusia yang sihat iaitu Melatonin, Thyroid, Dehydroepiandrosterone (DHEA), Insulin, Estrogen, Progesterone, Testosteron dan Androgen. 




Hormon Estrogen dan Progesteron mengawal ciri-ciri kewanitaan manakala hormon Testosteron dan Androgen pula merupakan hormon yang penting untuk mengekalkan ciri-ciri kelelakian bagi lelaki.








Untuk menempah sila hubungi:



Jom Jadi CNI Business Owner!


Jom Jadi Pengguna Bjiak!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Well3 Tongkat Ali Capsule

Well3 Tongkat Ali Capsule RM 104.00 Kapsul Tongkat Ali diperbuat daripada akar Tongkat Ali yang berkualiti tinggi, diperolehi darip...