Jumlah Paparan Halaman

Facebook like

Jom Like dan Share Fb Coach VB437

Powered By Blogger

Dr Auto ILPKL

Dr Auto ILPKL
Pulzar Oil at Dr Auto ILPKL

O2O Member

020 Member

Jom Jadi Usahawan! (KLIK LOGO)

Jom Jadi Usahawan! (KLIK LOGO)
CNI Business Owner (Klik Logo)

CNI Achievers Networking System (C.A.N)

Apa itu CNI Achievers Networking System (C.A.N)?

C.A.N adalah Sistem Pembelajaran baru yang berstruktur bagi meningkatkan kualiti CBO. C.A.N dirancang bersama anda bagi membentuk panduan langkah demi langkah dalam perjalanan anda mencapai kejayaan dalam perniagaan CNI.

CAN terdiri daripada 4 prinsip asas yang wajib atas setiap CBO:
  1. Menaja
    Setelah menjadi CBO yang sah, langkah pertama adalah berkongsi perniagaan CNI yang ringkas kepada setiap orang yang anda kenal. Lebih kerap anda berkongsi, lebih besar peluang perniagaan anda berkembang.
  2. Jadi Pengguna Aktif
    CNI menawarkan pilihan produk yang luas untuk memenuhi pelbagai keperluan yang berbeza. Jadilah pengguna bijak dengan menikmati PV dan BV untuk setiap produk yang anda beli. Dengan mengumpul serendah 100PV sebulan, anda layak untuk menikmati bonus. Tawaran istimewa yang biasa kami beri akan menambah lagi nilai ke atas pembelian anda. Di samping itu, pengalaman peribadi anda akan membantu meningkatkan keyakinan anda ketika berkongsi produk bersama CBO lain dan pelanggan.
  3. Jadi Pencadang Produk
    Ada dua pertanyaan yang mungkin ditanya oleh pelanggan – mengapa mereka perlu produk tertentu, dan mengapa perlu beli dari CNI. Yakinkan mereka dengan berkongsi Ciri Istimewa dan Manfaat produk CNI. Oleh kerana CNI menawarkan pelbagai jenis produk, anda mempunyai banyak peluang untuk mencipta keperluan yang berbeza untuk pelanggan yang berbeza.
  4. Bina Rangkaian Yang Kukuh
    Kejayaan Perniagaan CNI anda bergantung kepada kejayaan Rangkaian anda. Sebagai CBO, anda perlu bina bimbing, dan urus pasukan anda, bantu ahli pasukan untuk mencapai matlamat mereka agar anda boleh berjaya.


Jom Jadi Usahawan!
https://www.cni.my/15559112/o2o



Robert Kiyosaki why Network Marketing




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Well3 Tongkat Ali Capsule

Well3 Tongkat Ali Capsule RM 104.00 Kapsul Tongkat Ali diperbuat daripada akar Tongkat Ali yang berkualiti tinggi, diperolehi darip...